خدمات ویژه
با ارزشترین دارایی یک شرکت چیست؟ ممکن است در پاسخ به این سوال، محصولات باکیفیت، سهامداران حامی یا داشتن یک تیم متخصص عالی به ذهن شما خطور کند. اما بدون مشتری، هیچ کسبوکاری دوام نخواهد داشت؛ در واقع مشتریان راضی مایه حیات هر کسبوکاری هستند.
امروزه تقریبا همه سازمانها به این موضوع واقف هستند که هزینه پیدا کردن مشتری جدید، بسیار بیشتر از هزینه نگهداشت مشتریان قدیمی است. بنابراین صاحبان مشاغل باید اقدامات لازم برای اطمینان از رضایت و حفظ مشتریان فعلی را انجام دهند؛ اقداماتی که با ارائه خدمات قابل انتظار به مشتریان به دست میآید.
خدمات مشتریان چیست؟
خدمات مشتری، تمامی اقدامات پشتیبانی است که یک سازمان، از اولین تماس با کسبوکار تا ماهها و سالها بعد، به مشتریان خود ارائه میدهد. به زبان ساده، خدمات مشتریان تمام کارهایی است که در راستای رضایت و بهبود تجربه مشتری انجام میشود. ارائه خدمات خوب به مشتریان، به معنای تبدیل شدن یک کسبوکار به شریکی قابل اعتماد در ذهن مشتری است که از کمک به آنها در عیبیابی، استفاده و تصمیمگیری در مورد محصول فراتر میرود.
چرا خدمات مشتری اهمیت دارد؟
خدمات مشتری اهمیت دارد زیرا با ایجاد ارتباط مستقیم میان مشتری و کسبوکار، منجر به حفظ مشتریان،خلق ارزش بیشتر برای آنها و ایجاد وفاداری مشتری میشود. در واقع سازمانها میتوانند با ارائه خدمات مشتری مطلوب، هزینههای جذب مشتری را جبران کنند. سرمایهگذاری در خدمات مشتری باعث میشود مشتریان وفادار، با متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای تعامل با برند شما، مشتریان جدیدی را برای شما ایجاد کنند. در واقع توصیههای مشتریان وفادار، بسیار موثرتر و ارزانتر از تلاشهای بازاریابی کسبوکارها خواهد بود.
امنیت
تهدیدات امنیت سایبری با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند. این تهدیدات از ابزارها، تکنیکها و استراتژیهای هوشمند برای مقابله با اقدامات امنیتی قدیمی استفاده میکنند. داشتن پشتیبانی قابل اعتماد IT وضعیت امنیتی شما را بهبود میبخشد.
ایده
گروه مهندسی بوکرنت، با کادری جوان، خلاق و با انگیزه آماده اجرای ایده در زمینه های زیرساخت، چیدمان، نرم افزارهای مورد نیاز سازمان، ساختار، مشارکت در کار گروهی سازمان، توسعه ایده های شما و... است.
همچنین بر سیاستها و فرآیندهایی نظارت میکند که تضمین میدهد سیستمها و شبکههای سازمان کارآمد، مؤثر و همسو با نیازهای کسبوکار شما باشد.
مالی
با خدمات پشتیبانی زمان حل مشکلات کاهش می یابد و مقدار قابل توجهی از سرمایه تان را پس انداز خواهید کرد. در عین حال، شما را از تمامی صورت حسابهای غیرقابل پیشبینی و هزینههای خرابی در امان نگه میدارد که موجب میگردد بهرهوری شما در کسب و کار افزایش یابد.
نقشه
واحد پروژههاي گروه مهندسی بوکرنت نیاز سازمان شما را بررسی کرده و به صورت پروژه محور هر قسمت از آن را به مختصصین مربوطه محول می کند تا در زمان تعیین شده و برنامه ریزی قبلی کار را به اتمام برسانند. این کار زیر نظر اشخاص برتر انجام می شود که مدارک بین المللی و آکادمیک سطح بالایی دارند.
متخصص
یکی از وظیفه مختصصان بوکرنت این است که توضیح دقیقی از مشکل را به دست آورند، با دقت به صحبت های کاربران گوش می دهند، آنچه می گویند را جدی بگیرند و از آنها می خواهند تا آنجا که ممکن است با دقت مشکل خود را توصیف کنند. تمام جزئیات را جمع آوری می کنند و سپس مشکل را جویا و مرتفع می نمایند.
پشتیبانی
برای مشتریان ویژه پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی ایام سال حتی برای ایام تعطیل خدمات پشتیبانی ارائه گردد. (پشتیبانی شبکه 24 ساعته). گروه بوکرنت بخش پشیتبانی شبکه سازمان شما را به عهده می گیرد و شما می توانید به فعالیت های تخصصی خودتان تمرکز داشته باشید.
خدمات پشتیبانی
ما میتوانیم با خدمات پشتیبانی شبکه آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق میافتد را گزارش دهیم. متخصصان پشتیبانی شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره میدهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده را حل میکنند.
واحد پشتیبانی و نگهداری شبکههای کامپیوتری بوکرنت در جهت رفع نیاز سازمانها و شرکتها برای پشتیبانی از شبکه و زیرساختهایشان با تکیه بر دانش فني کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه پشتیبانی و نگهداری نرمافزار شبکه، زیرساخت شبکه و همین طور پشتیبانی از تجهیزات رایانهای ارائه می نماید.
برای هرگونه سوال یا اعلام هزینه می توانید با ما در تماس باشید. هر لحظه در کنار شما هستیم.